Saturday 8 December 2012

novel @ cerpen aku...^^

assalamualaikum.. nampak tajuk post aku kat atas? haa.. di sini aku bukan la nak post pasai cerpen or novel.
aku pun baru dalam proses tengah buat ni. hehe. sebelum ni pernah je aku tulis cerpen, then hantar kat sekolah dulu. menang tau. siap dapat nombor satu lagi. hihi. padahal aku bukan pandai pun nak karang ayat. aku banyak idea nak tulis, tp tak pandai nak buat ayat. kadang-kadang tu ayat aku tunggung langgang la. pelik la. skema la. huhu. tapi aku nak jugak tulis. yala. aku rasa best bila buat cita apa yang aku pikir. aku dah tulis dua cerita, tapi rasanya satu cerita tu aku nak cancel la. ada la sebab tertentu. lagipun dua-dua cerita tu aku tak habis lagi karang. so, tak dak la rasa sayang nak buang. heee...

em, aku pun tak tahu nak jadikan cerita tu cerpen or novel. nanti aku post cerita yang aku tulis kat sini. tapi bila tu tak tau la. buat masa sekarang ni, banyak kerja nak kena buat. kalo ada free time or ada idea mencurah-curah ke, aku akan cuba habis kan jugak. nanti korang komen-komen la. haha. even tak ramai pun orang nak komen. yela, followers aku pun sejemput ja. heehehee. tak kisah la. -.- pape pun nanti aku post cerpen or novel aku ye...^^


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
leave your comment here..
thank you..^^