Saturday 29 December 2012

love...love...love...

haha. kalo tengok tajuk post aku kat atas, mesti korang tertanya-tanya and nak baca post aku kan... hihihi...
ada apa dengan cinta? ngeee... cinta??? kalo cakap je pasal cinta, mesti korang terbayang cinta manusia kepada manusia. cinta ni ada banyak. tapi korang mesti dah tahu kan. cinta yang paling agung adalah cinta kepada Allah. :)
hmm, oke la. tujuan aku update blog aku ni bukan nak cakap pasal cinta. saja ja nak letak tajuk 'love'.. ngee.. bagi gempak sikit. baru la ramai orang nak baca blog aku. heheh. (nampak sangat terdesak.. kih3)...

haha. lagipun aku bosan ni. boring aku ngadap buku hubungan etnik ni.  semua cakap benda sama. so, i've decided to write something on my blog. tapi aku actually tak tau nak tulis pasal apa. tak tau nak tulis pasal apa, tapi gatai nak update gak. heee... banyak merapu je aku nih. sorry la, kalau korang bosan baca post aku ni. =.=

aku ni bukan terer nak berblogging. aku buat blog ni pun saja suka suki. sebab tu la kadang-kadang aku post benda yang tah pape. nak post pasal tazkirah ke, motivation talk ke, tak reti.  aku bukan reti bab-bab nak bagi nasihat ke, kata-kata ke. aku tau copy-paste je nasihat orang lain. kira oke la tu, aku sharing-sharing dengan orang lain. heee.. tapi mesti orang yang baca pun boring jugak kalau aku post benda yang dah pernah korang baca ke. means, benda yang sama ja. hmm...

kadang-kadang tu aku teringin jugak nak bagi motivation kat orang lain. tapi masalahnya aku ni tak pandai nak berkata-kata. tula, kalau orang nak luah masalah kat aku tu, aku boleh dengaq masalah diorang. tapi aku tak pandai nak bagi diorang calm down or what. aku cuma pandai dengaq je. em, camna ye nak cakap. faham-faham jela. hee... sebab tula aku rasa orang yang cakap dengan aku tu mesti bosan kan. nampak sangat aku ni orang yang membosankan. hmmmm~~~~

dah la. tak mau dah cakap pasal tu. banyak merapu je. nanti korang yang baca ni pun rasa bosan. mianhe~~
dah jadi macam luahan isi hati aku ja. eh, yeke..? oke, merapu lagi. =.=

oke lah. takat ni jela. lagi tulis panjang, lagi merapu aku. heee~~~ lagipun aku nak sambung baca HE ni. semua orang pakat study, aku ja dok ngadap lappy.. yala, dah baca slide, memang la kena ngadap lappy. haha. oke.oke. wish me luck for exam. wassalam.... : )

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
leave your comment here..
thank you..^^