Thursday 13 December 2012

kapel?? jodoh??

assalamualaikum....^^

121212..
dah berlalu pun tarikh ni. hmm. aku tahu. mesti ramai yang memilih tarikh ni untuk kahwin or bertunang. em, maybe ada jugak yang memilih tarikh ni untuk kapel. haha. yang kapel tu la lawak. diorang pilih tarikh ini sebab nak ingat tarikh diorang start kapel. hmm. kapel. kapel. kapel. yakin ke korang akan kahwin dengan orang yang korang kapel. oke. oke. aku mintak maaf bagi ada yang terasa.

tapi aku hairan la. apa yang best kapel ni?? kenapa orang suka kapel? kenapa orang kapel? oke. seriously aku memang tak paham. tolong faham kan aku sat, bleh??

em.. kawan-kawan sekolah aku dulu pun, majority semua dah berpunya. ada yang sesama kawan aku. serius. majority. aku rasa aku sorang ja kot yang masih single. hihihihihi... eh, ni tak bermakna aku teringin nak kapel, oke..! bes pa jadi single. heheehee...

bukan pa, kadang-kadang tu aku pikir gak. ramai yang dah ada. tapi aku. ish, camna nak kata ye. em, kaum hawa kan banyak dari kaum adam. tu yang aku risau tu. ish, tak dak la risau sangat pun. yela, semua dah ada. nanti apa yang tinggal untuk aku??

oke, aku tau, jodoh itu kat tangan Allah. tapi pape pun, kita kena berusaha jugak kan. eh, aku tau ni bukan masa yang sesuai nak pikir pasai benda ni. aku pun, bukan pikir sangat pasai benda ni. tapi sekali sekala tu kena pikir jugak. hmm.... aik, tiba-tiba masuk hal jodoh pulak. hehe..

emmm, oke la. takat ni jela. wassalam... :)




No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
leave your comment here..
thank you..^^