Tuesday 25 December 2012

siahi

assalamualaikum. i'm back! haha! dah lama jugak ye aku tak update blog aku ni. biasa la. budak u. banyak assignment nak kena siapkan minggu lepas. yala. dah minggu akhir untuk sem 1.  minggu ni dah study week. hmm.. cepat kan. tak sangka kan. tahun baru pun tak lama. that's mean, tak lama lagi i'll become 20. huh! cepat nya. haha. dah besar rupanya aku ni. dah boleh kahwin pun. eh. eh. tak tak. muda lagi la tu. tak leh. tak leh. aku ni dah la terlompat-lompat minat korea ni. barbie pun aku minat lagi. xleh2. hahah!

oke. oke. dah dah. tukar topik lain. hari tu aku ada cakap nak cita pasal trip aku ke Port Dickson kan. actually, tak dak pa pun sangat nak cita. aku tunjuk gambar la sket. okeyh.


jom p pd. haha. baru aku perasan. tak dak pun gambar signboard selamat datang ke pd. hee. tak pa lah. yang ni pun jadi la. em. actually, kami p pd ni sebab nak rakam video siahi (pelancongan) untuk b.arab 2. sambil sambil tu kami melancong ler. hehe. group aku yang pi, ain, su, ekin, tipah, tikah, kak shiqah, ima, mas. kami gi naik dua buah kereta. satu kereta k.shiqah, satu lagi kereta sewa. kami pi jumaat tengah hari, lepas kelas bi. 

firstly, kami pi muzium tentera darat. 

(sory la gambar kecik ja. aku malas nak upload banyak-banyak. line tenet slow...)

then, lepas pi muzium, kami pi beli belah kat teluk kemang. 




sambil-sambil tu kami naik kereta kuda :)




tak dapat beli, try pun jadi la. heee... :)


pastu, kami pi pantai tanjung biru. pi mandi manda. heehee. tapiu tak semua pun mandi. aku, ima and tikah je mandi. tak payah la letak gambar mandi laut kat sini. malu je. hehe. tapi kan, pantai dia tak berapa nak bersih la. toilet nak salin baju pun. ish.. dah la nak kena masuk tu bayaq mahai kot. padahal tandas bukan elok pun. macam tak berbaloi je bayar nak masuk tu.

hmm. anyway. takat ni jela yang dapat aku cita. overall, trip kami ke PD memang bes. hehe. serius. bukan senang nak keluar ramai-ramai camni. 

okeh. aku pun nak kena sambung study ni. yela, nak dapat 4flat. kena la study hard. huhu..
wassalam.... :)

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
leave your comment here..
thank you..^^