Saturday 18 May 2013

saja suka suka.. ~~boring

Assalamualaikum...

em, tetiba pulak aku jadi rajin nak update blog aku. ihhii.. malam ni kami ada malam perdana siswa. lebih kurang macam dinner la. tapi dinner kami takde la grand grand buat kat hotel. buat dalam usim je. kat pavilion. tapi takpe lah. maybe budget tak cukup kot. lagipun, kalau nak dinner kat hotel, tunggu la kerja nanti. mesti da tak larat nak pi dinner dah. kan. kan. kan. huhuu..

theme for malam ni tradisional. means kena pakai baju tradisional la. hahah. aku ni bukan ada sangat pun baju tradisional yang gorgeous-gorgeous. haha. baju aku mostly modern je. tapi baju kurung tu kiranya baju tradisional la kan. ahh, hentam je la pakai. tak kisah dah pun dapat best dress ke tak. dulu pernah jugak kisah. hehehe. tapi takpe. dah pernah dapat kan masa jamuan raya tamhidi dulu. at least ada jugak pernah merasa dapat best dress award.. hehhhehheh...

 ikut kan hati taknak jugak nak pi. tapi dalam yuran dah bayar 40 hinggit dah. so, tak elok kan membazir. huhuu. hopefully dinner malam ni best. tak dak serabot serabot macam tamhidi dulu. heee~~~

oke lah. takat ni jela. aku pun ada banyak kerja nak buat nih. next week memang tersangat busy. dengan esaimen la, presentation la. huhh! serabot. 
lagipun aku ada 'projek' sikit nak buat ni.. in progress.. heee.. agak agak korang projek ape ya??
haaa.. takpa takpa. in sya Allah.. nanti aku tunjuk ye kat korang dalam post aku yang akan datang nih.

oh ye, pasal dinner malam ni pun, in sya Allah, aku cita kat korang dalam post aku lepas nih..

wassalam...

*updated: projek tu for my chingu's birthday present :)

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
leave your comment here..
thank you..^^