Wednesday 15 May 2013

me, friendship and love ??

Assalamualaikum...

alhamdulillah.. baru la aku sempat nak update blog. sori lah to all my blogger's fan. heee...(macam la aku ramai sangat..) aku dah lama kan tak update blog. seriously, aku memang ingat nak update blog aku yang sudah lama berhabuk nih. hehehh. tapi tau tau saja la line wifi kk1 nih ... (kk1-kolej kediaman satu) .. agak lembab and slow. lagipun, yala ka. nak dekat exam dah. so, banyak la esaimen yang aku nak kena habiskan and hantaq. ni pun, bukan aku lapang sangat pun. aku curi-curi masa sikit nak tulis nih. line pun tengah oke. satgi line slow susah pulak. heehehh..

em,, sekarang nih dah nak habis dah pun sem 2 aku kat usim. means that dah nak habis la first year aku kat sini. hmm. cepat kan. lagi tiga minggu weh nak exam. serius. fuhh. nervous kot. banyak kot subjek aku nak kena baca,, ingat pa semua. aku ni pun bukan la genius sangat macam orang lain. so, kena la usaha lebih sikit. aja, aja, fighting!

bila kira-kira balik, tak dak la lama sangat aku kat usim nih. tapi aku rasa macam dah lama duduk kat sini. kawan-kawan aku kat sini pun rasa friendly je. ehehhe.. rasa macam dah lama kenal diorang. ceceyyy. hehehhh. serius,, diorang kat sini semua tak sombong. aku yang agak pemalu ni pun, tak rasa kekok nak kawan dengan diorang. even, aku tak tau la apa pendapat diorang kat aku. yela, mulut aku kekadang tu main cakap lepas gak. kadang-kadang tu risau jugak kalau-kalau diorang tak puas hati ke apa ke kat aku. tapi aku actually takdak niat pun nak say anything that may hurt them. just i'm trying to make jokes or nak give advice to them even aku ni bukan reti pun nak bagi nasihat kat orang. takat nak perli-perli tu boleh la. hehehh. by the way, sorry la to all my friend if aku ada tersakitkan hati hampa semua ye.



cakap pasal friends ni, tetiba rindu pulak kat kawan-kawan aku dulu. kat skdwk, kat smkay. dah lama tak jumpak diorang. nak contact pun kekadang tu aku tak tau nak cakap apa. maybe sebab dah lama kot tak contact. tapi sejak kebelakangan ni aku selalu jugak mesej dengan kawan aku sorang nih. em, tapi takdak la selalu sangat. emmm,, tapi kan. every time i'm texting him (oke,hampa tau kan gender dia), emm,, i'm feeling.... ish, camna nak cakap ar. tak tau la. rasa gembira. hahah. macam lawak pun ada aku nih. takdak la gembira sampai nak terlompat-lompat. entah. sometimes, aku tepikiaq jugak, maybe i'm in love with him?? hahah! mengarut je kot. maybe sebab aku rasa kesian kot. ehh,, yeke kesian?? ke aku syok sebab aku ada peminat.? eh.eh.eh. perasan la pulak aku ni. entah-entah dia dah jumpak the one that better than me. yela, kat tempat dia study mesti ramai ustazah yang dia dah jumpak. betul tak??

dah dah. cakap pasai feeling aku pulak. ahh. mengarut je tuh. agaknya sebab aku risau kot, sebab mostly kawan-kawan aku dah couple kan. tapi tak jugak. bukan risau pun. i'm still young tau. lagipun, aku tak jumpak lagi someone that makes my heart flutter. heheh.. dengan kawan aku tu?? entah. tak rasa la pulak macam tu. mesej ja kan. tapi kalau terjumpak, agak-agak camna ye? hmm.. *thinking

oke lah. takat ni jela. makin lama aku tulis makin mengarut pulak aku ni. oke, bai. bai. wassalam..

*footnote: in sya Allah. esok present business plan. wish me luck :)

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
leave your comment here..
thank you..^^