Sunday 3 May 2015

Wordless Sunday~~~❤

Bismillah..

dah lama jugak aku tak update blog aku. I think it’s been almost one years already. aku lupa pulak nak update my birthday celebration hari tu. kalau tak,, boleh nak dikatakan tiap-tiap tahun jugak kan aku update my birthday celebration.

hmm,, actually,, nothing special this year.  yela,, birthday time exam..  mana la diorang nak celebrate pun.  semua busy dengan study.  termasuklah aku. eheh.  but yeahh,,  they gave me birthday presents.  yang bezanya tak dak kek je. ehh,, ada la kek.  aku ingat,, su ada beli kek KFC kat aku and diyana,, my housemate.  yes,, we share same birth month.  anyway,, thanks chingu~~   and one more.  the most special birthday gifts.  ‘real and live’ birthday song.  hehehee..  thanks for the sweetest birthday song.  even agak cheesy,, but I like it.  ehem. 

em,,  aku dah 22 years old.  but I’m still single.  haha..  macam tak dah benda pulak aku nak tulis.  tetiba pulak nak tulis pasal cinta.  omaigod,, corny tak aku.  hahaha.  kadang-kadang aku pelik jugak,, why at my age,, I’m still single.  secret admire ke,, tak secret pun tak dak. kot. asyik aku je jadi secret admire orang.  one-sided love. sedihnya hidup aku.   haha.  memang la aku selalu jugak cakap,, dari dulu lagi aku cakap,, I don’t like couple. I want to focus on my study.  I like bercinta after marriage.  that’s why,, I’ve never been couple with anyone.  pelik tak aku.  hahaha..

tapi,, yela,, orang cakap mulut boleh menipu tapi hati tak boleh menipu. ehh,, betul ke tak.  macam pelik pulak.  hahaha.  memang la aku tak nak meng’couple semua ni.  tapi kadang-kadang tu tipu sangat la kot kalau aku kata tak jeles bila tengok orang lain couple.  ‘best la diorang ada orang suka.  ada orang minat.’  agaknya dulu aku jual mahal sangat ke time sekolah menengah.  tapi normal la kot.  Seriously I do not believe at all cinta sekolah menengah a.k.a cinta monyet.  hahaha..
maybe jugak sebab aku ni kpopers kot.  aku ada dengar jugak,,  mostly lelaki tak suka kpopers.  betul ke.  besides,, orang cakap jugak,, kpopers ni mostly loner,, single.  haha.  aku la tu.  nak buat camna,, baik aku layan je kpop tu,, at least terisi jugak masa lapang aku.  yang bercouple tu,, I don’t know how they fulfill their masa lapang tu.  message ke,, dating ke.  sorry la tak tahu,, takde pengalaman.   haha.

but,, now,,  the one who gave me the birthday songs.  ehem..  I don’t know whether he likes me or not.   and I even don’t know how my feeling towards him.  sebab aku dah macam tak berani pulak nak suka orang.  I afraid that I will be hurt again.  my sis cakap jangan berharap sangat. even my best buddy pun cakap macam tu.  because I don’t know his feeling towards me.  his real feeling.   yela,, aku tak la berharap sangat pun.  aku cool je.  err,,,  tapi ada la kot sikit.  kang orang cakap aku menipu pulak.  haha.   tak tau la,,  aku ni dah la slow sikit kalau orang berkias-kias ni.  I like the person yang straight berterus terang dengan aku. haha.. 

oke lah,, that’s all from me.  aku pun tengah pikir-pikir ni.  nak post ke tak benda ni kat blog..  ke nak simpan je dalam lappy.  haha..   agak-agak ada ke tak orang nak baca.  macam malu pulak.  tapi orang tak prasan kot aku baru update after a verrryyyyy loooong time aku tak update.  hehe.

last but not least,,  sorry to those yang ada terasa ke apa yang aku tulis ni.  I just write this based on my sincerely heart.  apa yang aku dah lama nak luahkan.  haha.  lagi pun ni blog aku kan.  suka hati aku la nak tulis pape pun.  haha. okee,,,  that’s all.  annyeong......



No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
leave your comment here..
thank you..^^