Saturday 2 March 2013

welcome sem two :)

assalamualaikum..

how's everyone?? anyway, i'm back! heheh. macam la lama sangat aku tak hupdate blog nih. lama dah aku nak hupdate, tapi malas. tak idea nak tuleh pape lagi. pastu tadi tiba tiba ada request suruh aku hupdate blog.  hahah,,perasan. macam la dia tu kata kat aku.  tapi kalau betul la dia refer kat aku,  em, "terima kasih diucapkan kepada awak kerana sudi menjadi pembaca setia blog saya" *terharu skit


okeh. pape pun sekarang ni dah masuk sem 2. sekejap ja kan masa berlalu. rasanya macam baru semalam ja baru masuk usim.


em,, biasa la. bila dah masuk sem 2 ni macam- macam nak kena buat. salah satunya assignment, assignment, assignment..  luckily, mostly group assignment. group pun..,  susah jugak. grrrrr.. stressssss....  nak buat group ni pun banyak tau konflik. huh! macam kelas aku ni, kalau nak buat group apa pun, kena undi tau..  haha.. nasib la kalau dapat ngan sapa pun.  bagi aku dah biasa dah. bukan apa, aku sekelas dengan diorang pun dari tamhidi lagi.  so, aku tak rasa janggal dah la. lain la cam tamhidi dulu.  tak kenal orang.  first time satu group dengan laki. ish,, dah la aku ni jenis pendiam sikit.  heheh.. yaka. siapa yang dah kenal aku cukup lama tu, tau la aku jens yang macam mana.


okeh, sambung pasal group tadi. biasa la, bila dah undi undi tu, ada la pulak yang tak puas hati. oke oke. maybe yang tak puas hati tu tak biasa lagi kot. yela, bila nak kena buat assignment ni, mesti la kena buat dengan orang yang kita selesa kan. betul tak. kalau tak macam mana  nak cooperate kalau masing-masing tak selesa, masam muka or whatever.  tapi kan ada jugak benefit nya. bila kita dah lama lama buat kerja dengan dia, lama lama kita akan jadi biasa la kot. em yala kot.  heheh


em..  group aku? takdak masalah kot. luckily, aku undi undi, banyak group aku sama ngan su. hehe. ada chemistry kot kami nih. tiga group kot tak silap aku. tapi unfortunately, aku group ngan budak tu lagi. group arab jugak. ict pun sama. bosan la. oke oke, group arab tu tak pa kot, sebab dia memang terer arab and boleh jadi tukang jawab soalan <------su kata :)  tapi aku. aku takut ar satu group ngan budak tu lagi. aku takut, aku................again...  eerr,, ehm.. ehm.. dah dah! forget it! nothing will happen. over je aku ni. bukan ada pape pun


em..  oke  la.  takat ni jela.  aku pun nak start buat journal review ni.  kang tak siap pulak.  nanti ada masa aku hupdate blog aku ni lagi ye.

wassalam...



No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
leave your comment here..
thank you..^^