Sunday 25 November 2012

aku baru ja baca satu blog ni.blog kwn aku.actually aku baru ja tau dia ada blog.dia baru wat.cecey..maju dah.heheh..
aku sbnrnya,,,rasa bersalah la kt dia.aku tau dia baik.tp kadang-kadang sikap dia tu,,aku xbrapa nak suka.aku tau dia suka aku..(p/s:aku bkn nak perasan tau)..mgkin dulu aku pernah tersuka kot kat dia.mgkin dulu aku suka,sbb dia baik kot ngn aku.tp aku suka dia juz sbgai kawan.not more than that.
perasaan ni bkn bleh dipaksa.ceewwah..hehe.betul la kn.aku nak kwn ngn dia,mcm aku kwn ngn org lain..
em,camna nak ckp ek..
awak,i'm so sorry.saya harap kita jd besfren cam biasa.mgkin ada yang lebih terbaik untuk awak.ha,ka dah jumpa yg berkenan di hati?crita2 la.hihi..kalo ada mslh pa2,juz tell me.i can lend my ear to u.saya pun dah byk kali dgaq mslh org..so,i'm okey je.hehe..ha,satu gi.saya xsuka kwn ngn org yg suka merajuk ni.haha.so,stop sulking:)
p/s:jgn mrah tau.i'm not mention your name on this post.so,don't worry and don't be angry...^_^

i hope we'll be friend forever...



No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
leave your comment here..
thank you..^^